اثر کاربرپسندی پایگاه در اینترنت مارکتینگ قسمت دوم

اثر کاربرپسندی پایگاه در اینترنت مارکتینگ قسمت دوم

این مطلب بدست وبسایت طراحی وب سایت ارزان تهیه گردیده است.

دسته بندی های مناسب و دقیق
اگر در پایگاه خود از دسته بندی های موضوعی مناسب استفاده نکنید ، هیچ کاربری نمیتواند به سادگی کالا یا خدمات مورد نظر خود را در تارنما شما بیابد. به عنوان مثال فرض کنید که شما دارای یک فروشگاه اینترنتی برای فروش تلفن همراه هستید ، کابرپسندی در این مثال یعنی اینکه دسته بندی های شما بر اساس مارک ( مثلا سونی ، سامسونگ و ... ) در اختیار بازدیدکننده قرار بگیرد ، سپس هر برند زیر منوهای متفاوتی داشته باشد که بر اساس سری های مختلف تولید شده توسط این برند میباشد مثلا شرکت سامسونگ میتواند شامل زیر منویی مانند گلکسی باشد که خود گلکسی دارای زیر مجموعه هایی مانند سری اس و سری نوت باشد و الی آخر ...

قرار دادن نقشه سایت
قرار دادن نقشه سایت در اختیار بازدیدکنندگان در افزایش کارایی وب سایت شما بسیار مفید است. جدا از این نکته که قرار دادن نقشه سایت در اختیار بازدید کنندگان باعث میشود کاربر با شمای کلی پایگاه شما آشنا شود.




این مطلب بدست پایگاه سئو و طراحی ست اداری تولید گردیده است.

منبغ : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

نویسنده مطلب: محسن مرادی

محسن مرادی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...